Alla inlägg under november 2009

Av Lotta - 17 november 2009 14:30

    

Av Lotta - 17 november 2009 14:14

Fast nu bara som en mindre Schimpans, har lyckats göra ett program med tillhörande musik till ikväll, har tom. vart och kollat så den superkänsliga stereon i sporthallen kan läsa min skivaSkrattande och det var helt okej. Är faktiskt ganska laddad inför kvällen så det känns bra, glömmer bort tröttheten då!


Är än så länge ledig denna vecka men har fått nå bokningar i December så då har jag ju lön i Januari oxåFlörtoch det är ju RIKTIGT bra. Detta system som kommunen köpt är världens bästa! Jag kan ju bestämma då jag är tillgänglig för arbete och har jag lagt mig ledig så kan de inte ringa mig! Perfekt! Eller ja ringa och ringa numer så dimper ju vik-raderna in som sms! Snacka uppdaterad kommun!


Nu ska jag hämta nå troll!


Ha de!

Av Lotta - 16 november 2009 13:03

Jag kan inte fatta hur man kan vara så här trött som jag är. Orkar zipp, nada, inge nå! Kan det verkligen bero på att jag jobbat i helgen eller är det avsaknaden av träning som gör mig så matt att jag helst av allt vill gå och sova en dag eller två? Jag menar det kan ju knappast vara att jag jobbat, jag har ju jobbat heltid förr och i sommar gick jag ca 80 procent natt och inte då att jag var så här trött. Måste bero på nåt annat som jag inte riktigt vet grunden till. Kanske någon form av höst-trötthet?? Jag har inte kunnat träna på ett tag nu för denna bacill som varit hemmastad här i huset, men nu i veckan ska jag minnsann ta i så jag spricker!


I morgon ska jag leda veckans gympa och på onsdag ska jag träna box, sen på torsdag ska vi ha barngympa. det var då bara korpenaktiviteterna sen utöver det ska jag på ett utvecklingssamtal idag, kalas på torsdag och sen hade jag velat fara på IKEA en sväng. Jag har nog inte tid att jobba i veckanFlört


Just nu är det bara jag och Limpan hemma och det är ganska mysigt måste jag säga, nu vill Lilleman se på roliga tåg på Youtube så det är väl bara att stäng aner detta!


Ha de

Av Lotta - 14 november 2009 06:37

Hej hopp det var ett tag sedan jag klottrade ner några rader här. Har faktiskt haft fullt upp med livet helt enkeltSkrattande allt från att rengöra fågelburen till att trilskas med tjuriga tonåringar är sådant som ätit upp min datortid!


Just i skrivandets stund är det helt tyst i vårat hus, bara jag är vaken denna fina lördagsmorgon, är på väg att jobba och smyger omkring här hemma för att inte väcka någon. Tom hundarna sover efter en tidig morgonrastning!


Jag kan berätta att vi valde att ta vaccinet och det känns så här i efterhand som ett klokt beslut! I stan så fick barn samt föräldrar ta det samtidigt och det tycker jag var bra, annars hade det blivit ett rysligt hattande hit och dit. Den enda som inte tagit det är Krille, men han har LOVAT att gå på Tisdag då de fårtt en drop in tid att gå på.


Nope nu ska jag starta rallygolfen och bege mig iväg på dagsverket!!


Ha de!

Av Lotta - 2 november 2009 09:35

Så var det åter en ny vecka, tiden rasar iväg och det känns som man inte riktigt hinner med. Ska jobba ons, tors och fredag denna vecka, än så länge de kan ju messa ut mig när som helst. Känns helt okej att jobba, det som känns lite är att det blir himla tidiga dagar för de små barnen. Måste lämna de halv sju och kvart i sju för att hiina i tid. Tur att de får frukost på skola och dagisSkrattande


Annars är det lungt, ska hinna lasta lite ved och städa. Sen ska jag baka oxå eftersom Sara fyller 17 år på onsdag!!!! Herregud vart har året tagit vägen, nu är det bara ett år kvar sedan är hon enligt lag mogen nog att bestämma själv om ALLT förutom alkohol på bolaget dåFörvånad


Nu blir det lite seeeen frukost sedan väntar vedtraven!


Ha de

Presentation


Vårat liv!

Omröstning

Är du less på vintern?
 JA! Ge oss värme och solsken!
 NEJ! Jag älskar denna årstid!
 Nja! Lite mindre minusgrader kan det nog vara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards