Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Rubrik saknas

Av Lotta - 13 januari 2010 13:28

År 2010

Du vet att du lever år 2010 när:

1. Du av misstag knappar in en pin-kod på mikrovågsugnen

2. Du inte har lagt patiens med verkliga kort på flera år

3. Du har 15 telefonnummer till en familj på 3 personer 

4. Du skickar e-post till dem som sitter bredvid dig

5. Ursäkten för att du har tappat kontakten med gamla vänner är att du inte har deras e-postadresser

6. Du har jobbat vid samma skrivbord i 4 år men för tre olika företag 

7. Din chef klarar inte av att göra ditt jobb

8. Din lunch består av rå fisk som du äter med pinnar

10. Du ringer familjen för att höra om de är hemma medan du kör in i garaget

11. All reklam på TV har en internetadress under 

12. Du får panik för att du lämnat huset utan mobilen (som du inte hade de första 20-40 åren av ditt liv) och måste åka tillbaka för att hämta den

13. Det första du gör när du kliver upp på morgonen är att gå 'online'innan du hämtar kaffet i espressomaskinen

14. Du lägger huvudet på sidan för att le:)

15.Du läser detta och nickar och ler

16. Ändå värre; du vet precis vem du ska skickadenna lista vidare till

17. Du är för upptagen för att lägga märke till att nr 9 saknas i denna lista

18. Du scrollade upp för att kolla att den faktiskt inte var där

19. Och nu sitter du och ler åt dig själv

Ha en fortsatt trevlig dag!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 9 februari 2010 09:46

Jahapp så var vi en bra bit in i februari då, dålig uppdatering beror på jobb och en himla massa markservice hemma. Idag är jag ledig och det känns himla bra, jag behöver ladda mina batterier något enormt. Jag går på reserven just nu. Men det reder s...

Av Lotta - 25 januari 2010 09:14

Så var det åter måndag, vi är redan inne på vecka nr 3 i almanackan! Blir stressad över att tiden bara rullar på, men det är bara att hänga med så man inte missar livet liksom. Idag är Linus ledig och hemma med mig, den lille rackaren sover ännu!! Sk...

Av Lotta - 24 januari 2010 16:25

Ja det har vart lite klent med uppdateringar, det beror på att jag jobbat och då finns det inte så mkt datatid, de lediga dagarna har jag vart med barnen och då går det liksom tungt att ta sig till datorn.   Men jag kan ju iaf skriva lite om veck...

Av Lotta - 14 januari 2010 14:07

Iaf denna veckan, nästa vecka drar ju barngympan igång så då är även den dagen uppbokad! jag tycker att det är kul annars hade aldrig funkat att ha fasta aktiviteter flera dar per vecka.   Igår var det första boxen för denna termin   och jag var ...

Av Lotta - 12 januari 2010 10:30

   Igår var det en trevlig dag, fick massor gjort och på em då jag stod och surrade skit i telefon så kom våran elektriker med våran nya tvättmaskin! Jag blev superglad  sen fick en väldigt klok vän mig att tänka på hur det kommer sig att vi kvinnor ...

Presentation


Vårat liv!

Omröstning

Är du less på vintern?
 JA! Ge oss värme och solsken!
 NEJ! Jag älskar denna årstid!
 Nja! Lite mindre minusgrader kan det nog vara!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards